tisdag 19 februari 2013

Sponsorer!



Jag är otroligt tacksam över mina sponsorer som jag har :) Ni är guld värda för mig!!

Strömsbergsgård

Strömsbergsgård AB ägs av Susanne & Ola Jacobson och är en av Europas största återförsäljare av Horseware.

Horseware®Products tillverkar bl a de välkända hästtäckena Rambo, Amigo och Rhino, som alla håller mycket hög kvalité. I vår nätbutik och i vår butik i Täby lagerhåller vi ett stort sortiment av bl a hästtäcken, hundtäcken, kläder, träns, grimmor och benskydd.

Personalen hos Strömsbergsgård är mycket kunniga, erfarna och serviceinriktade. Som kund får du alltid den hjälp du behöver då vi har höga ambitioner att hitta rätt täcke till just dig och din häst.

I vår butik är du välkommen att titta och känna på produkterna i lugn och ro. Om du hellre väljer att handla från vår nätshop så är vår ambition att skicka dina varor dagen efter att du har gjort din beställning. Beroende på fraktval så tar det 1-3 dagar innan du har fått dina varor. Du kan även möta oss på många häst-events då vi ofta besöker stora mässor & tävlingar t ex Stockholm Horseshow, Götegorg Horseshow, Falsterbo Horseshow, Strömsholms Horseshow. I vissa sammanhang besöker vi även hopp- & dressyrtävlingar.


Välkommen till Strömsbergsgård
önskar Susanne med personal



Skadeservice AB är min största sponsor! Tobbe och hans sambo Mikaela som jag har all kontakt med hjälper mig på ett ovärdeligt sätt. Finns inte ord för hur tacksam jag är!

TRYGG & SNABB SANERING

Skadeservice i Östhammar AB är ett företag med säte i Östhammar men har sin verksamhet förlagd till hela Sverige. Även internationella uppdrag förekommer då i form av akutinsatser vid natur och miljökatastrofer.

Vi åtar oss i princip alla saneringsuppdrag, från jouruppdrag hos privatpersoner och företag i nöd till långtidskontrakt med fastighetsägare eller industriföretag.
Varsam sanering tillsammans med långsiktigt tänkande och förebyggande åtgärder gör oss kostnadseffektiva för dig som kund.

Vi ordnar allt åt dig

Vi har kompetens, erfarenhet och rätt specialkunskaper för att klara alla typer av rivning och efterföljande återställning. Det behövs bara ett samtal eller mail så ordnar vi allt åt dig!



                                                        



Kurt Borg sponsrar mig med mycket. Har ju haft endel problem med lastbilen som han har hjälpt mig med :) Sen är han även med och sponsrar till tävlingar!

YK:s Maskiner AB grundades 1985 av Kurt Borg, som idag driver företaget med 15 anställda. Företaget har sitt säte i Örbyhus, som ligger i trakterna mellan Uppsala och Gävle.
Alla anställda inom YK:s Maskiner AB har ABC-utbildning, som ger kunskaper i arbete på väg, miljö och livräddning. Vi är medlemmar i ABC-åkarna (Sveriges Åkeriföretag). Vår verksamhet har AAA-rating.
Kundanpassning och miljömedvetenhet är nyckelord i vår verksamhet. Vi gör alltid vårt yttersta för att hitta så bra transportlösningar som möjligt för våra kunder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar