fredag 3 februari 2012

Dagen!!

Det gick bra idag på VETTeam, lite små åtgärder på Walle men absolut inget konstigt :) Helt otroligt att han var så fräsch med tanke på att jag inte har kollat honom sedan jag köpte honom.

För en tid sedan så "fläkte" han sig i hagen, han är fortfarande lite öm i muskulaturen efter det (trots att det har gått så länge) men nu ska vi hjälpa honom med det. Jag tycker själv att han har blivit lite mera "struttig" i galoppen mot vad han har varit förut. Det är ju inte så konstigt eftersom han var spänd i stora muskeln vid rumpan.

Nu ska han ta det lite lugnare i 14 dagar, sen ska jag tillbaka igen och då ska han vara fit for fight igen.

Min första tävling blir första helgen i mars med honom (lite ändringar i planen)

Kollade även hans tänder när jag ändå var där, dom var bra :)

Nästa vecka åker jag dit och kollar tänderna på Hop-Zan och Bosse också!

Tack och hej för idag :)

1 kommentar: