fredag 21 oktober 2011

Effektiv Fredag :)

Oj vad jag har varit duktig idag! (tycker jag iallafall)

Började dagen med att rida och fixa stallet :) Det gick jättebra, hade dock bara en häst att rida idag eftersom Bea var här och "knådade" på Walle igår. Han kändes helt okej, lite trött i musklerna i bakpartiet, men han är väldigt känslig den här tiden på året när det är pälssättning. Annars inga konstigheter.. Men vem skulle gå igenom något sånt utan fel? Inte jag iallafall ;)



När jag var klar så bestämde jag mig för att fixa lite i trädgården, så jag krattade och tog upp löv på hela våran framsida! Det var väldigt mycket kan jag lova, men nu är det gjort och jag känner mig väldigt nöjd :D



Sen vet ju alla hur det är... Ingen idè att sätta sig för då slappar man till... Så istället fortsatte jag inne med att städa hela toaletten, dammsuga och skura golven i hela huset.. Plocka undan och snygga till.. Nu sitter jag här.. och slappar ;)



Men nu måste jag hoppa in i duschen, ikväll ska vi hem till våra vänner Ida och Magnus och mysa med en liten Wilda som är två veckor gammal =) Alltså en bebis!
Så fredagsmyset blir i Skärplinge ikväll. Vi ska självklart kolla på Idol också!
Ha en riktigt härlig fredag alla härliga bloggläsare, för det tänker jag ha :D

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar