måndag 7 mars 2011

Ny vecka, nya händelser :)

Förra veckan var verkligen tuff, ingen rast ingen ro... Igår sa min kropp ifrån. Jag kände mig hängig, kallsvettades och frös om vartannat. Åkte till jobbet iallafall, men blev piggare under kvällen.

Imorse vaknade jag och mådde som man ska =)

Sandra har praktik här i tre veckor framöver, vi började dagen med att mocka hela stallet. ( det är faktist 8 boxar nu) sen åkte vi och och hämtade en transport med spån. När vi kom hem fixade jag lunch :)

Sen kom en väääldigt knasig människa på em som stannade i tre hela timmar.... Vilket gjorde att vi inte hann rida idag.. Men vi har skrattat och haft kul.. Herregud, det finns verkligen folk till allt ;) hahahahaha

Vi välkomnar Cissi tillbaka i veckan som har varit hemma en längre tid och varit sjuk!!

Vårkänslor på väg till jobbet =)



Delar av familjen!!



Nikkie längtar tills hon kan bygga och hoppa sina hinder...






Skywalker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar